вторник, 3 септември 2013 г.

Месут Йозил: Анчелоти не вярваше в мен




 Дългоочакваното ново попълнение на лондонския "Арсенал" Месут Йозил сподели причините, които го доведоха в Англия и обясни защо не
иска да продължи да работи под ръководството на Карло Анчелоти.

" Бях сигурен, че ще остана в Реал Мадрид"  бе цитиран Йозил от официалния уебсайт на германската футболна федерация.  "Но тогава усетих, че треньорът не ми вярва и не разчита на мен. Аз съм играч, който се нуждае от  вяра и доверие, а също така да се чувствам  желан. Това е нещото, което ми хареса, когато  получих оферта от "Арсенал", така че в крайна сметка съм в Лондон.  Имахме много дълъг разговор по телефона, преди подписване на договора с Венгер, който ме увери, че много държи на  мен  и аз се надявам, че ще мога да получа достатъчно игрова практика преди световното първенство през 2014 година.

Припомняме ви, че 24-годишният германец  подписа с "Арсенал" петгодишен договор, според който заплатата му ще бъде около 8.5 милиона евро на година.



Няма коментари:

Публикуване на коментар