сряда, 4 септември 2013 г.

Новак Джокович: Притеснен съм от Южни






 Новак Джокович, споделя мислите си за Михаил Южни, с когото ще се изправят в пети кръг на Откритото първенство по тенис на САЩ.

"Срещу Гранойерс играх един от
най-добрите мачове в кариерата си.
Аз съм в отлична форма. Получавам голямо удоволствие от играта си.

Следващият ми противник е Михаил Южни. Той е много опасен тенисист, който изповядва неудобен за мен стил на игра. С него ще бъде много по-трудно, защото на твърдите кортове е в стихията си. Надявам се, че срещу Михаил мога да покажа най-добрия ми тенис и да не му оставя шанс да спечели "- бе цитиран Джокович от американската преса.

Припомнете си, че Джокович, победи в четвъртия кръг на Откритото първенство на САЩ испанеца Марсел Гранойерс (06:03, 06:00, 06:00).

Няма коментари:

Публикуване на коментар